Havas Engage wygrała przetarg na akcje samplingowe dla Nestlé

Agencja Havas Engage w wyniku wygranego przetargu zajmie się po raz kolejny realizacją akcji samplingowych marki Nescafe 3in1 należącej do Nestlé Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Engage wygrała przetarg na akcje samplingowe dla Nestlé

Agencja będzie pracować dla Nestlé przez cały 2017 roku. Przygotuje i przeprowadzi akcje samplingowe marki Nescafe 3in1 w całej Polsce.

Do zadań Havas Engage będzie należało opracowanie dokładnego planu i logistyki akcji samplingowych, pozyskanie lokalizacji, kreacja i produkcja strefy Nescafe 3in1 oraz rekrutacja ekip odpowiedzialnych za obsługę wydarzenia.

Działania agencji obejmą przeprowadzenie cyklu samplingów door-to-door w miastach (w okresie wiosna/jesień 2017 r.) oraz realizację aktywacji podczas Dni Kariery i Targów Pracy w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.

Firmy nie podają, ile i które inne agencje brały udział w przetargu.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"