Havas Group upraszcza nazewnictwo agencji i zmienia identyfikację wizualną

Sieć reklamowa Havas Group, do której należą m.in. agencja reklamowa Havas Worldwide, agencja PR Havas PR i dom mediowy Havas Media, wprowadza globalnie nową identyfikację wizualną i upraszcza nazewnictwo agencji. Zmiany obejmą też rynek polski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Group upraszcza nazewnictwo agencji i zmienia identyfikację wizualną

Havas Group globalnie wprowadza nową identyfikację wizualną dla swoich agencji Havas. Jak wyjaśnia Katarzyna Kamińska, prezes agencji Havas PR i managing partner w Havas Worldwide Group, nowe logo Havas oddaje wizję działania sieci „To Better Together” i symbolizuje ideę współpracy oraz dążenie do dostarczania klientom zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych.

W Polsce zmiana obejmie agencje ze struktur Havas Worldwide (która zmienia nazwę na Havas Creative) i Havas Media. Jest zaplanowana do końca br.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji wizualnej towarzyszy uproszczenie nazewnictwa agencji reklamowych, z których nazw znika człon "Worldwide". Dotychczasowe logo Havas będzie używane w komunikacji korporacyjnej Havas Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"