W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.
- Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skutecznego wzrostu naszych marek - mówi Michał Bonecki, consumer marketing manager PVM Polska.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

W poprzednich latach planowaniem i zakupem mediów dla Perfetti Van Melle zajmowały się agencje PHD i Macroscope OMD.
Marketer dwa lata temu jesienią promował Mentos Choco - kampanią pod hasłem „Czeko pragniesz”.











