Havas Media przejęła agencję ignition

Grupa medialna Havas Media kupiła amerykańską agencję marketingu eksperymentalnego ignition. Firma zostanie włączona do struktur agencji Havas Sports & Entertainment.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Havas Media zdecydowała się przejąć agencję ignition, żeby poszerzyć i zoptymalizować ofertę swojej agencji Havas Sports & Entertainment oraz wzmocnić jej obecność na rynku amerykańskim. Koncern podkreśla też, że oferty obu firm bardzo dobrze się uzupełniają: ignition specjalizuje się w event i experiential marketingu, a Havas Sports & Entertainment - w branded content i social media marketingu, sponsoringu, konsultingu i public relations. - Piętnastoletnie doświadczenie ignition w aktywacjach wokół sztafety ze zniczem olimpijskim oraz 14 lat organizacji, wspólnie z Coca-Cola Company, Trophy Tour zwiększy nasze możliwości w implementacji programów dla strategicznych klientów - dodaje Lucien Boyer, globalny szef Havas Sports & Entertainment.

ignition wnosi do Havas Media własne portfolio klientów, do których należą American Express, BP, Delta Air Lines, ESPN, Kia, United Nations Foundation, Victoria’s Secret oraz Coca-Cola Company, z którą agencję łączy status globalnego partnera. Część z tych marek - BP, KIA czy Coca-Cola - na polskim rynku obsługuje już Havas Sports & Entertainment.

ignition dołączy w Havas Media do grupy złożonej z Havas Sports & Entertainment oraz Cake Group. Agencja tak jak dotychczas będzie zajmować się przygotowywaniem niestandardowych kampanii na rynkach międzynarodowych i lokalnych. Firmą nadal będzie kierować obecny prezes Mike Hersoma, we współpracy z chief marketing oficerem Cindy-Ann Hersom oraz jej założycielami: Dill i Susan Driscollami. Hersom podlegać będzie bezpośrednio Lucienowi Boyer.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji