Havas Media reklamuje Premio dla Goodyear Dunlop Tires

Należący do Havas Media Group dom mediowy Havas Media rozpoczyna współpracę z firmą Goodyear Dunlop Tires Polska w zakresie obsługi marki Premio.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Havas Media zajmie się planowaniem i zakupem kampanii marki serwisów szybkiej obsługi Premio w radiu i internecie. Akcja ma na celu promocję serwisów szybkiej obsługi Premio.

Kampania w internecie będzie prowadzona przez Havas również w Czechach i Słowacji.

Nie podano, jak długo potrwa ta kampania ani które inne firmy marketingowe starały się o jej realizację.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+