Havas Worldwide Warsaw będzie pracować dla platformy nc+

Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej marek nc+ oraz Canal+ w obszarze digital marketingu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Platforma zdecydowała się na zatrudnienie agencji w związku z rozbudową działań marketingowych w internecie i potrzebą głębszego angażowania widzów. Firma Havas Worldwide Warsaw została wybrana w przetargu, ale przedstawiciele nc+ nie ujawniają, jakie jeszcze agencje brały w nim udział. 

W ramach współpracy eksperci Havasa z obszaru digital marketingu będą odpowiadać za koncepcję i kompleksową realizację projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych.

- O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych, które angażują widzów i pozwalają pełniej przeżywać prezentowane na głównym ekranie treści. Widoczne to było już w pierwszej zrealizowanej wspólnie z nami kampanii - promocji wyjątkowego wydarzenia jakim jest „El Clasico” - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i badań w nc+.

Kampania „Moje El Clásico” przygotowana na potrzeby promocji meczu FC Barcelona - Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji strony internetowej i przeprowadzeniem kampanii internetowej, agencja była także pomysłodawcą wprowadzenia alternatywnego komentarza. Transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza, dawała także możliwość wyboru jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego.

Umowa z Havas Worldwide Warsaw została podpisana na czas nieokreślony. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"