Dwie złote statuetki przypadły Havas Worldwide Warsaw w kategoriach: Media/Kreatywne Wykorzystanie Audio oraz Media Interaktywne/Kreatywność w Technologii za kampanię prowadzoną dla platformy nc+ − El Clásico z alternatywnym komentarzem. Ta sama kampania została również nagrodzona srebrami w dwóch kolejnych kategoriach: Media/Kreatywne Wykorzystanie Branded Content oraz Media Interaktywne/Digital Branded Content, oraz dwukrotnie brązem w kategoriach: Active Advertising/Branded Entertainment oraz Kampania.
Pozostałe brązowe statuetki dla agencji w tegorocznym konkursie zdobyły kampanie: Metki dla sklepu Ripcurl Pro Store w kategorii Media/Kreatywne Wykorzystanie Mediów Drukowanych, Kurka Wolna (Polskie Fermy) w kategorii Kampania oraz NBA Slum Dunk History (nc+) w kategorii Media Interaktywne/Interactive Craft/Ilustracja i Graphic Design.

W tegorocznej edycji konkursu KTR zgłoszono łącznie 756 projektów w 11 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy statuetki zostały zaprojektowane na wzór specjalnych mieczy.











