Havas Worldwide Warsaw drugą z najlepszych agencji kreatywnych w Polsce

Havas Worldwide Warsaw została uznana za drugą z najbardziej kreatywnych agencji w Polsce, zdobywając aż 9 nagród podczas tegorocznego konkursu KTR. W trakcie uroczystej gali, która odbyła się w Teatrze Polskim, agencja odebrała dwie złote, dwie srebrne i pięć brązowych statuetek. W trakcie gali wyłoniono także zwycięzców konkursu Young Creatives – w kategorii PR zwyciężył team Maciej Sobieski i Piotr Młynek z Havas Worldwide.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dwie złote statuetki przypadły Havas Worldwide Warsaw w kategoriach: Media/Kreatywne Wykorzystanie Audio oraz Media Interaktywne/Kreatywność w Technologii za kampanię prowadzoną dla platformy nc+ − El Clásico z alternatywnym komentarzem. Ta sama kampania została również nagrodzona srebrami w dwóch kolejnych kategoriach: Media/Kreatywne Wykorzystanie Branded Content oraz Media Interaktywne/Digital Branded Content, oraz dwukrotnie brązem w kategoriach: Active Advertising/Branded Entertainment oraz Kampania.

Pozostałe brązowe statuetki dla agencji w tegorocznym konkursie zdobyły kampanie: Metki dla sklepu Ripcurl Pro Store w kategorii Media/Kreatywne Wykorzystanie Mediów Drukowanych, Kurka Wolna (Polskie Fermy) w kategorii Kampania oraz NBA Slum Dunk History (nc+) w kategorii Media Interaktywne/Interactive Craft/Ilustracja i Graphic Design.

W tegorocznej edycji konkursu KTR zgłoszono łącznie 756 projektów w 11 kategoriach. W tym roku po raz pierwszy statuetki zostały zaprojektowane na wzór specjalnych mieczy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online