Havas Worldwide z trzema mieczami w konkursie kreatywnym KTR 2015

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 14 maja w Teatrze Polskim, agencja Havas Worldwide została wyróżniona jedną srebrną i dwiema brązowymi statuetkami.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampanią nagrodzoną srebrnym mieczem KTR w kategorii Radio została reklama „Emergency Call” dla Citroën Polska. Dwa brązowe miecze przypadły agencji Havas Worldwide w kategorii Print za reklamę prasową „Bakteria” dla producenta żelu antybakteryjnego Scan Anida oraz w kategorii Film za reklamę telewizyjną „Piekarnik” będącą częścią kampanii „Prowizorycy” dla Praktiker Polska.

W tegorocznej edycji konkursu KTR zgłoszono rekordową liczbę 1104 projektów, które były oceniane przez 80-osobowe jury. Podczas gali przyznano łącznie 145 statuetek. Najwięcej przyznano ich w kategoriach: Warsztat Audio/Wideo (21), Active Advertising (20), Film (18), Digital i Design (po 17).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów