Havas z czterema nowymi biurami i brytyjską agencją Target MCG

Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii - Target MCG.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas z czterema nowymi biurami i brytyjską agencją Target MCG

Sieć mediowa Havas Media Group poszerza swój zasięg, otwierając na rynkach wschodzących cztery nowe biura: Havas Media Adriatic, Havas Bułgaria, Havas Media Słowacja i Arena Media Turcja.

Wszystkie cztery nowo otwarte oddziały wzmocniły zasięg geograficzny sieci, przez co umożliwiły pracę z obecnymi klientami w tych regionach i poza nimi. - Wraz z ostatnimi akwizycjami i czterema nowymi biurami, Havas Media Group jest dumne z osiągnięcia jednorodnej i spójnej oferty w całym regionie. Nasi międzynarodowi klienci domagają się obsługi, która łączy w sobie skuteczną koordynację na poziomie globalnym z lokalną obecnością, co gwarantuje doskonałą jakość działań na każdym z naszych rynków - uzasadnia Alberto Canteli, CEO Havas Media Grupa Nordics, CEE & Middle East.

Havas Media Adriatic z siedzibą w Belgradzie, pod kierownictwem dyrektor zarządzającej Any Mijajlovic, będzie ściśle współpracować z Havas Worldwide Belgrad w zakresie działań w Chorwacji, Serbii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze obsługując takich klientów jak: LG, Hyundai, Emirates, Groupe Lactalis, Reckitt Benckiser i HBO.

Havas Bułgaria będzie mieć siedzibę w Sofii i pokieruje nim dyrektor zarządzająca Ivanka Kyutchukova. Dzięki temu Havas Media Group i Havas Worldwide poszerzą kompetencje digitalowe w Bułgarii obsługując m.in. takie marki, jak Volkswagen, Roche, Sanofi i Schneider Electric.

Dyrektor zarządzająca Denisa Šoporová będzie kierować Havas Media Slovakia, który znajduje się w Bratysławie. Kluczowymi klientami agencji na tym rynku są Kia Motors, AXA, Groupe Lactalis, LG, Emirates i Hyundai.

Umowa franczyzowa między Veritas Media i Havas Media w Stambule zagwarantuje alternatywną ofertę w regionie i przesunie - po połączeniu zasobów obu agencji - Havas Media Group na czwarte miejsce rankingu Nielsen Adex w Turcji. Kaan Bülbüloğlu z Veritas Media pozostanie na stanowisku zarządzającym nowo utworzonej agencji.

Ponadto w ostatnich dniach Havas Media Group nabył 100 proc. udziałów w Target Media i Communications Group (Target MCG), wiodącej brytyjskiej grupie mediowej.

W jej skład wchodzą: Target Media, Target Live, Organic i Superhero, które teraz będą częścią Havas Media Group. Z 10 mln funtów wpływów w 2015 roku i zespołem ponad 100 talentów, Target MCG była najszybciej rozwijającą się niezależną rozrywkową i lifestylową siecią mediową w Wielkiej Brytanii. W swoim portfolio ma ponad 60 klientów, m.in. Disney, Netflix, Universal, Studiocanal czy Bethesda.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+