HBO Max szykuje "Homeschool Musical". W programie wystąpią amerykańscy uczniowie

Nowo uruchomiona platforma VOD firmy WarnerMedia, HBO Max, przygotowała specjalny muzyczny program dla nastolatków, inspirowany izolacją związaną z pandemią koronawirusa. Produkcją zajmie się aktorka Laura Benanti, która zorganizowała na YouTube akcję #SunShineSongs.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:

W specjalnym programie "Homeschool Musical: Class of 2020" wystąpią amerykańscy aktorzy-licealiści. Pandemia koronawirusa wywróciła ich życie do góry nogami i tak ważne wydarzenia, jak np. bal maturalny, mogli świętować tylko w domu.

Inspiracją dla nowego programu była internetowa akcja aktorki i piosenkarki Laury Benanti #SunshineSongs. Aktorka, znana z roli Laury w musicalu "Gypsy" (dostała za nią nagrodę Tony w 208 r.), zaprosiła uczniów z całych Stanów Zjednoczonych, aby udostępniali filmy z występami, których nie mogli zaprezentować w szkolnych produkcjach z powodu trwającej pandemii. Benanti zapewniła im publiczność, publikując nagrania uczniów na YouTube.

- Jako mama nastolatków wiem, że sytuacja izolacji była dla nich szalenie trudna. Pandemia szczególnie dotknęła ostatniego rocznika szkół średnich, którzy marzyli studniówkach, końcu szkoły, a wszystkie wydarzenia zostały odwołane - mówi Jennifer O'Connell, wiceprezes ds. programów dla dzieci w HBO Max.

- Genialny pomysł Laury, aby dać tym dzieciom widownię i platformę, stworzył wyjątkową okazję dla nas nie tylko do świętowania ich talentu, ale także do zabawy wielu innych rodzin w całym kraju, które będą dzieliły się dzieląc swoimi doświadczeniami - dodaje.

HBO Max wystartował pod koniec maja w USA

W środę 27 maja br. koncern WarnerMedia uruchomił w Stanach Zjednoczonych serwis VoD HBO Max. W ofercie jest 10 tysięcy godzin treści, wśród nich seriale „Friends” i „The Big Bang Theory”, a także oryginalne produkcje na potrzeby platformy. Miesięczna subskrypcja w HBO Max kosztuje 14,99 dolara.

Pięć międzynarodowych platform SVoD (Netflix, Disney, HBO, Amazon i Apple TV) będzie miało 640 mln płatnych abonentów do 2025 r. - wynika z raportu "Global SVoD Forecasts" przygotowanego przez Digital TV Research. Zdaniem analityków, Netflix zdobędzie 91 mln subskrybentów w najbliższych pięciu latach, ugruntowując swoją pozycję najbardziej popularnej platformy SVoD z liczbą 258 mln abonentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce