Nowa Dyrektor Zarządzająca to osoba z ponad 10-letnimdoświadczeniem w tworzeniu oraz realizacji strategii marketingowychdla biznesu farmaceutycznego i medycznego. Gabriela Abramczukbędzie odpowiedzialna za zmiany związane z rozwojem agencji. Gabriela Abramczuk przeszła do HealthWay z sieciowej agencji PRFeedback/Hill&Knowlton, gdzie na stanowisku Director Healthcarezarządzała kluczowym działem obsługującym klientów z sektoraochrony zdrowia. Wcześniej pracując przez 9 lat w RowlandCommunications odpowiadała za tworzenie oraz realizacjękompleksowych programów dla firm farmaceutycznych i medycznych.
Gabriela Abramczuk jest absolwentką Studium Farmakoekonomiki,Marketingu i Prawa Farmaceutycznego SB PW oraz PodyplomowegoStudium Public Relations ISNS UW i PAN. Nowa Dyrektor Zarządzająca zastąpi dotychczas kierującego agencjąMariusza Cierniaka.

Agencja HealthWay istnieje od 2004 roku, obsługuje projekty dlafirm z branży farmaceutycznej oraz producentów kosmetykówleczniczych.











