Przetarg trwał od października zeszłego roku i składał się z trzech etapów. Wzięły w nim udział łącznie cztery agencje, w tym dotychczasowa agencja Unlimited obsługująca Wongę od wejścia firmy na rynek w 2012 roku. W finale przetargu Heart&Brain konkurowała z agencją Lvov.
Zaproponowana przez agencję Heart&Brain platforma kreatywna będzie wspierać Wongę w budowaniu wizerunku firmy wiarygodnej, udzielającej pożyczek na większe kwoty i dłuższe okresy. Efektem nowej komunikacji ma być więc przede wszystkim przełamanie negatywnych stereotypów związanych z kategorią firm pożyczkowych.
Wonga.pl działa na rynku polskim od 2012 roku i udziela pożyczek krótko- i długoterminowych przez internet. Na początku swojej działalności skupiała się na pożyczkach krótkoterminowych z jedną ratą na okres do 60 dni, powszechnie nazywanych dzisiaj „chwilówkami". Od 2014 roku Wonga posiada w swojej ofercie pożyczkę ratalną, która zmieniała swoje parametry (max okres i max kwotę) tak, aby w 2018 roku dojść do poziomu 20 000 zł (max kwota) i 60 miesięcy (max termin).

#NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wonga-com-z-klopotami-finansowymi-firmie-grozi-bankructwo-sytuacja-w-polsce-jest-stabilna,7171239687764097a ##
Pod koniec ubiegłego tygodnia firma Kruk podpisała list intencyjny w sprawie przejęcia 100 proc. udziałów w spółce wonga.pl. Po otrzymaniu zgody z UOKiK umowa pomiędzy sprzedającym i kupującym zostanie podpisana i firma Kruk stanie się właścicielem Wonga w Polsce.











