Heinz na 150. urodziny ozdobił polskie miasta muralami

W Warszawie, Gdyni i Wrocławiu namalowano murale w ramach urodzinowej kampanii marki ketchupu Heinz, realizowanej pod hasłem #150latHeinz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heinz na 150. urodziny ozdobił polskie miasta muralami
Mural Heinz w Gdyni

Z okazji 150. obecności na rynku Heinz przygotował kampanię wykorzystującą reklamy w formie murali. Głównym elementem malowideł, które przygotowano w Warszawie, Gdyni i Wrocławiu, jest charakterystyczna butelka ketchupu marki oraz czerwone tło.

Przy moście Grunwaldzkim we Wrocławiu zobaczymy toast wznoszony butelkami Heinza, a w Gdyni przy ulicy Morskiej - butelkę stylizowaną na szampana, obsypaną konfetti. Z kolei w centrum Warszawy ketchup Heinz pojawił się na tle złotych balonów, obwieszczających wiek marki.

grafika

Mural Heinz w Warszawie

grafika

Mural Heinz we Wrocławiu

 

 

Autorem wszystkich trzech projektów, jak i ich wykonaniem w Warszawie i Wrocławiu, jest agencja GoodLooking Studio. W Gdyni wykonawcą muralu była firma Synergic.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"