Heinz nawiązał współpracę z firmą Electric Ink zajmującą się tuszem i sprzętem do tatuaży, aby opracować bezpieczny czerwony tusz.Marka uruchomiła projekt „Heinz Tattoo Ink” w odpowiedzi na wiadomości o tym, że w różnych krajach coraz częściej zakazuje się stosowania czerwonych pigmentów do tatuażu ze względu na znajdujące się w nich szkodliwe substancje.
Według kierownictwa firmy fani uwielbiają robić sobie tatuaże z produktami i logo marki Heinz. - Szybkie wyszukiwanie zdjęć i hashtagów w mediach społecznościowych pokazuje, że fani Heinza uwielbiają robić sobie tatuaże z naszą marką i produktami. Musieliśmy stworzyć coś niezwykłego i w rezultacie zaoferować nową alternatywę dla szkodliwego atramentu – mówi Thiago Stelle, szef Heinz Brazil.
Heinz współpracuje obecnie z pięcioma brazylijskimi tatuażystami, aby stworzyć 57 unikalnych szablonów do tatuażu. Będą one dostępne do pobrania na stronie Heinz.












