Hello Kitty zaprasza na lody!

Hello Kitty to biała kotka, która już od lat jest bliską przyjaciółką wszystkich dzieci. Z bohaterki japońskiej kreskówki stała się ikoną kultury, znaną na całym świecie. Teraz Hello Kitty zaprasza do spróbowania nowych lodów Nestlé, których sama jest wielką fanką!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Hello Kitty to nowy lód Nestlé, który z pewnością przypadnie do gustu nie tylko najmłodszym. Są to doskonałe, delikatne lody waniliowe otulone słodką polewą truskawkową.

Lody Hello Kitty zamknięto w słodkim, różowym opakowaniu idealnie pasującym do charakteru samej postaci.

Wyjątkowa oferta będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów LIDL do wyczerpania zapasów.

Zgodnie ze strategią Nestlé promującą zbilansowaną dietę, na tyłach opakowań nowych lodów umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu, a także zawiera cenne wskazówki żywieniowe, pomagające skomponować zbilansowaną dietę.

Opakowanie Hello Kitty na rynek polski dostosowała agencja 4-all.

--

Hello Kitty to postać, która już od 1974 roku obecna jest w japońskich kreskówkach. Jej międzynarodowa kariera rozpoczęła się jednak dwa lata później, gdy przygody kotki zaczęły śledzić też dzieci w USA. Hello Kitty znajdziemy wszędzie - od zeszytów, przyborów do pisania, przez słodycze, aż po specjalne wersje iPod"a. Hello Kitty została nawet uhonorowana przez UNICEF nagrodą "Specjalny Przyjaciel Dziecka". Jest także oficjalnym symbolem promującym Japonię w niektórych krajach!

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą