Hello Kitty to nowy lód Nestlé, który z pewnością przypadnie do gustu nie tylko najmłodszym. Są to doskonałe, delikatne lody waniliowe otulone słodką polewą truskawkową.
Lody Hello Kitty zamknięto w słodkim, różowym opakowaniu idealnie pasującym do charakteru samej postaci.
Wyjątkowa oferta będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów LIDL do wyczerpania zapasów.
Zgodnie ze strategią Nestlé promującą zbilansowaną dietę, na tyłach opakowań nowych lodów umieszczono KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu, a także zawiera cenne wskazówki żywieniowe, pomagające skomponować zbilansowaną dietę.
Opakowanie Hello Kitty na rynek polski dostosowała agencja 4-all.
--
Hello Kitty to postać, która już od 1974 roku obecna jest w japońskich kreskówkach. Jej międzynarodowa kariera rozpoczęła się jednak dwa lata później, gdy przygody kotki zaczęły śledzić też dzieci w USA. Hello Kitty znajdziemy wszędzie - od zeszytów, przyborów do pisania, przez słodycze, aż po specjalne wersje iPod"a. Hello Kitty została nawet uhonorowana przez UNICEF nagrodą "Specjalny Przyjaciel Dziecka". Jest także oficjalnym symbolem promującym Japonię w niektórych krajach!












