Henkel kontynuuje współpracę ze Streetcom

Henkel Polska po zeszłorocznej kampanii marki produktów do zmywania naczyń Somat, zrealizowanej  ze Streetcom, zdecydował się na rozszerzenie współpracy w 2021 r.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja przeprowadzi kampanie product seeding dla marek Somat i Pur. Do działań są angażowane wyselekcjonowane i najbardziej aktywne onlinowo daily influencerki  z ponad półmilionowej bazy Streetcom.

Do zadań agencji Streetcom należy opracowanie strategii, kreacja materiałów wizerunkowych i informacyjnych, precyzyjny dobór grupy daily influencerek, wdrożenie działań i ewaluacja projektów.

W składy grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Marketing i Hash.fm.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"