Henkel Polska i Kaufland dla SOS Wiosek Dziecięcych

Henkel i Kaufland zapraszają do udziału w akcji „Pomóż dzieciom sięgnąć gwiazd” realizowanej na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Od  20 października do 30 listopada część dochodu ze sprzedaży produktów wybranych marek producenta w sieci sklepów Kaufland zostanie przeznaczona na wyposażenie w nowoczesny sprzęt 12 świetlic środowiskowych prowadzonych przez Stowarzyszenie. Pozwoli to zorganizować ciekawe zajęcia dodatkowe podopiecznym organizacji, dzieciom z rodzin w trudnej sytuacji życiowej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Każdy, kto między 20 października a 30 listopada kupi w sieci Kaufland produkty marek: Persil, E, K2r, Perwoll, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Gliss Kur, Taft, Syoss, Schauma, Palette, Fa, Vademecum i Denvit, dokłada symboliczną cegiełkę do nowoczesnego wyposażenia w świetlicach SOS Wiosek Dziecięcych. Zebrane środki będą przeznaczone na zakup laptopów, drukarek i rzutników, co pozwoli prowadzić w świetlicach jeszcze ciekawsze zajęcia pozaszkolne, a tym samym rozwijać pasje i zainteresowania podopiecznych Stowarzyszenia.

W dzisiejszych czasach dostęp do nowoczesnej technologii jest elementem kluczowym w rozwoju młodego człowieka. Jako firma mamy świadomość, że nie każdy go posiada. Dlatego też niezmiernie cieszymy się, że możemy po raz kolejny wesprzeć SOS Wioski Dziecięce, w tak słusznej, edukacyjnej inicjatywie – powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska. „Doposażenie świetlic to element wyrównywania szans, ale też podkreślenie roli nowoczesnej edukacji w tym zakresie” – dodała.

Świetlice  wsparcia dziennego SOS Wiosek Dziecięcych to miejsca spotkań zarówno dla dzieci jak i ich rodzin. Działają  w ramach Programu Umacniania Rodziny. Niemal 1000 podopiecznych Stowarzyszenia z rodzin dotkniętych problemami społecznymi – dzieci w wieku 6-17 lat, może spędzać tam aktywnie i produktywnie czas po szkole. Oprócz zajęć edukacyjnych, językowych czy sportowych dla dzieci i młodzieży w świetlicach prowadzone są również warsztaty z rodzicami, które mają na celu umacnianie więzi  rodzinnych. Poza działalnością edukacyjną i socjoterapeutyczną świetlice organizują również darmowe porady prawne i szkolenia dla rodziców.

Wspieramy Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jako partner strategiczny od ponad roku. Wiemy jak ważny jest równy dostęp do edukacji i nowoczesnych technologii w procesie wyrównywania szans. Realna pomoc – tak jak w przypadku wyposażenia świetlic – to najlepszy sposób na naukę, zabawę oraz rozwój dziecięcych talentów i pasji. Dlatego też bez wahania zdecydowaliśmy się wziąć udział w akcji” - powiedział Krzysztof Szponder, wiceprezes zarządu Kaufland Polska.

Akcja doposażania świetlic to kolejny przejaw zaangażowania firm Henkel i sieci Kaufland w Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Henkel Polska, w ramach wolontariackiego  programu pracowniczego - „Shaping Futures”, już od kilku lat realizuje warsztaty fryzjerskie dla młodych podopiecznych Stowarzyszenia. Kaufland z sukcesem realizuje wiele projektów w ramach wolontariatu pracowniczego na rzecz dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych - ,,Każdy telefon może pomóc’’, Dzień Dziecka, czy aktywny udział pracowników firmy Kaufland w ,,Biegu po uśmiech’’ w SOS Wiosce w Kraśniku.

W świetlicach  SOS nasi podopieczni otrzymują posiłek, odrabiają lekcje, organizujemy im zajęcia dodatkowe z angielskiego, matematyki, tańca czy sportowe. Rozwijamy ich pasje i umiejętności. Dzięki dodatkowemu wyposażeniu będziemy mogli prowadzić jeszcze bardziej wartościowe warsztaty dla dzieci jak i  całych rodzin. To dla nas nieoceniona pomoc” – mówi Anna Choszcz-Sendrowska, PR Manager Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Więcej szczegółowych informacji na stronie www.wioskisos.org

Informacje o Stowarzyszeniu

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce to organizacja działająca od blisko 70 lat w 135 krajach. Niesie pomoc dzieciom tworząc rodzinne formy opieki zastępczej nazywane SOS Wioskami Dziecięcymi. Prowadzi skierowane do rodzin zagrożonych rozpadem programy wsparcia oraz wspólnoty młodzieżowe, w których młodzi ludzie opuszczający Wioski SOS pod okiem opiekunów uczą się samodzielnego życia.

Informacje o firmie Henkel

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia prawie 50 tysięcy pracowników. W 2015 roku wartość sprzedaży Henkla wyniosła 18,1 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,9 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane firmy wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX.

Informacje o sieci Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 147 300 pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200. Kaufland jest Partnerem Strategicznym organizacji SOS Wioski Dziecięce i wspiera opuszczone i osierocone dzieci.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu