Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin

Agencja Big Picture będzie odpowiadała za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną Herbapolu Lublin.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin

Po stronie agencji za obsługę Herbapolu Lublin odpowiadać będzie zespół kierowany przez PR managera Magdę Oleś, ze wsparciem Izabeli Zadory oraz Anny Zięby.

Agencja wygrała przetarg dotyczący obsługi producenta do końca br., pokonując czterech konkurentów (ich nazw nie podano).

Na ten rok Herbapol zaplanował dla swoich marek produktowych szerokie wsparcie PR - w prasie, w blogosferze i social media. Z kolei marka Big-Active będzie wspierana aktywnościami PR obejmującymi internet oraz komunikacją na pograniczu lifestyle, zdrowego trybu życia i fitness.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"