Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)

Herbapol Lublin w rozpoczętej właśnie kampanii reklamuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Akcja - przygotowana przez firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, OTO i MediaCom - obejmuje telewizję oraz internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)

Kampania jest oparta na spocie podkreślającym, że herbatki ziołowe można pić w ciągu całego dnia. Natomiast Herbapol ma szeroką ofertę takich produktów, a zioła i inne zawarte w nich składniki pozyskuje tylko od sprawdzonych dostawców oraz bada we własnych laboratoriach.

Jest to kolejny etap akcji pod hasłem „I dzień smakuje lepiej” reklamującej najważniejsze produkty Herbapolu. W poprzednich odsłonach promowane były herbaty zielone Big-Active i herbaty owocowe Herbaciany Ogród.

Kampania promująca Zielnik Polski zaczęła się 4 grudnia, obejmuje telewizję (kanały TVN, Polsatu i TVP) oraz internet (m.in. Player.pl, Vod.TVP.pl, Onet.pl, WP.pl, Interia.pl).

Kreacją kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserią spotu zajął się Łukasz Zadrzyński, a produkcją - studio filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą