Herbaty Big-Active reklamowane hashtagowo

Rozpoczęła się kampania reklamowa trzech wersji smakowych herbat Big-Active. Działania przygotowały i koordynują agencja San Markos i dom mediowy Mediacom.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Herbaty Big-Active reklamowane hashtagowo

Akcja skierowana jest przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast. Prezentowane są w niej trzy warianty herbat Big-Active: zielona, czerwona oraz czarna, które mają być kojarzone ze słowami-kluczami: relaksem, energią i fit. Na potrzebę działań promocyjnych wykorzytano hashtag #bigactive, promujący markę w mediach społecznościowych.

grafika

Działania prowadzone są w social media, m.in. na oficjalnym fanpage‘u marki na Facebooku, na nośnikach outdoorowych w największych miastach (Warszawa, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Kraków, Szczecin, Bydgoszcz) oraz w prasie kobiecej. Potrwają do końca marca.

grafika

Za kreację, strategię i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos, zaś za zakup mediów dom mediowy Mediacom.

grafika
jj
Autor artykułu:
jj
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów