Zrozpaczona opryszczka w reklamie Heviran Comfort (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na opryszczkę Heviran Comfort (produkowanego przez Polpharmę). Akcje przygotowały firmy marketingowe Red8, Bomaye, Badi Badi i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zrozpaczona opryszczka w reklamie Heviran Comfort (wideo)

Bohaterką spotu jest animowana postać symbolizująca opryszczkę. Z rozrzewnieniem wspomina czasy, kiedy bez problemów mogła atakować ludzi, i narzeka, że Heviran Comfort zrujnował jej karierę.

Reklama podkreśla, że promowany preparat zawiera maksymalną dawkę leku bez recepty, dzięki czemu już od pierwszej zastosowanej tabletki zwalcza wirusa opryszczki i przyspiesza gojenie nawet o trzy dni.

 

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, obejmuje przede wszystkim ogólnopolskie kanały.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8, produkcją spotu - dom produkcyjny Bomaye, a postprodukcją - studio Badi Badi. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji