Zwycięskie agencje w prowadzonym przez PGG przetargu zaproponowały wynagrodzenie w wysokości 35 tys. zł netto.Oprócz nich w postępowaniu oferty złożyły też: spółka Interprima (wynagrodzenie 46 136 zł), ClickAd Interactive (5 tys. zł), Aplan Media (18 980 zł), Octopus Media (14 600 zł), Idea Force (50 tys. zł).
High5 Studio i Imaggo Ads będą pracować dla PGG do końca tego roku. Zajmą się przeprowadzeniem kampanii, pomocą przy jej optymalizacji oraz realizacją kreacji formatów wyświetlanych na poszczególnych platformach.
Zaplanowane przez PGG działania reklamowe mają obejmować internet. Będą w nich wykorzystane m.in. reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, reklama produktowa i remarketing. Wybrana agencja zajmie się przeprowadzeniem kampanii, pomocą przy jej optymalizacji oraz realizacją kreacji formatów wyświetlanych na poszczególnych platformach.












