Hill+Knowlton Strategies dla Shell Polska

Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Shell Polska. Agencja odpowiada za realizację kompleksowych działań komunikacyjnych z zakresu retail oraz external relations.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja jest odpowiedzialna za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie przy bieżących projektach marketingowych. H+K zapewni również doradztwo w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych.

Za realizację projektu będą odpowiedzialne Katarzyna Fabjaniak-Czerniak, Weronika Ukleja oraz Hanna Żurek.

Strony nie zdradzają na jaki okres zawarto umowę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele