Transakcja, której kwota nie została ujawniona, pozwoli HiPets znacząco zwiększyć skalę działania oraz zaoferować usługodawcom – oprócz narzędzia do rezerwacji wizyt – możliwość pozyskiwania nowych klientów.
HiPets na rynku od ubiegłego roku HiPets to narzędzie stworzone w 2021 r. przez Dorotę Rymaszewską, z którego korzysta dziś ponad 150 tysięcy opiekunów psów i kotów oraz kilkuset usługodawców. Pierwszym rozwiązanie umożliwia rezerwację wizyt u lekarzy weterynarii, behawiorystów, groomerów i innych specjalistów świadczących usługi dla zwierząt domowych, a drugim pozwala efektywniej zarządzać biznesem. - Transakcja z Petstar, największą w Polsce platformą komunikacji dla właścicieli i miłośników zwierząt domowych, umacnia naszą pozycję lidera w branży zwierzęcej i pozwala na dalszy rozwój naszej oferty – mówi Dorota Rymaszewska, pomysłodawczyni HiPets.

– Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu z HiPets będziemy mogli dać naszym czytelnikom bogatszą ofertę naturalnie powiązaną z publikowanymi od lat artykułami, która pozwoli im jeszcze lepiej dbać o swoich czworonożnych przyjaciół - dodaje Paulina Król, redaktor naczelna serwisów Psy.pl i Koty.pl oraz organizatorka plebiscytu “Serce dla Zwierząt” i akcji społecznej “Zerwijmy łańcuchy”. To nie pierwsza akwizycja HiPets – w 2021 platforma przejęła już konkurencyjny serwis Petsy.
Portale psy.pl i koty.pl docierają miesięcznie do ponad 1,2 miliona użytkowników - podaje wydawca.











