Kampania „Live in Levi’s” jest oparta na serwisie internetowym, w którym użytkownicy z całego świata mogą dzielić się niezwykłymi historiami ze swojego życia. Na podstawie najciekawszych z tych opowieści powstaną krótkie filmiki emitowane w serwisach społecznościowych. Z kolei w telewizji i kinach pokazywany będzie spot pokazujący sceny z życia radosnych ludzi, uzupełnione hasłami „For everybody who’s not just anybody” oraz „Started by us. Finished by you”.
W akcji prezentowana będzie jesienno-zimowa kolekcja odzieży Levi’s. - Energia, autentyczne historie i ikoniczne dżinsowe produkty wzmocnią długoletni, lojalny związek z brandem Levi's®" i posłużą pozyskaniu nowych fanów na całym świecie. Na pierwszym planie stawiamy naturalny optymizm i kultowe produkty - zapowiada Jennifer Sey, dyrektor ds. globalnego marketingu Levi’s.

Za globalną koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja FCB. Spot wyreżyserował Fredrik Bond, nakręcił Jason Nocito, a bluesową piosenkę nagrał Jamie N. Commons.
W Polsce działania zaczną się we wrześniu i będą prowadzone w prasie, kinach oraz internecie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - Aliganza Fashion Agency.











