Historie pracowników w nowej wizerunkowej kampanii ,,Nasz Danone jest dla Ciebie” (wideo)

Grupa spółek Danone: Danone, Nutricia i Żywiec Zdrój wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. Kreację przygotowała agencja Uszka w barszczu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Historie pracowników w nowej wizerunkowej kampanii ,,Nasz Danone jest dla Ciebie” (wideo)

Hasło przewodnie kampanii „Nasz Danone jest dla Ciebie” ma podkreślać osobisty stosunek pracowników do firmy oraz ich ogromną otwartość.

Nowy spot portretuje pięć zróżnicowanych osobowości, które łączy to, że w pracy pozostają wierni wartościom, jakie cenią również w życiu prywatnym. Są to historie Ireny, Zuzy, Agnieszki, Jacka i Sebastiana.

Każda z tych osób opowiada o wartościach, którymi kieruje się w życiu, a także wskazuje, jak te wartości – w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem – przekładają się na codzienną pracę.

Celem pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, było przede wszystkim zbudowanie świadomości nt. grupy spółek Danone jako pracodawcy i zaprezentowanie kandydatom szerokich możliwości rozwoju zawodowego w zróżnicowanym środowisku biznesowym.

Grupę spółek Danone w Polsce tworzy zespół ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne, na które składa się żywność dla niemowląt i małych dzieci oraz żywienie medyczne (Nutricia).

- Naszą siłą są wartości i wyzwania biznesowe, które stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju zawodowego dla naszych pracowników. Stawiamy na różnorodność, dlatego do Danone zapraszamy ludzi o ciekawych doświadczeniach, osobowościach i potrzebach zawodowych. To właśnie podkreślamy w nowej kampanii - mówi Magda Dybska-Tabor, dyrektor HR dla grupy spółek Danone w Polsce, krajach bałtyckich i krajach nordyckich.  - Niezwykła otwartość pracowników pozwoliła nam oprzeć kampanię na autentycznych historiach i osobistych wypowiedziach, dzięki czemu przedstawiamy jaki naprawdę jest Danone i jak wyjątkowych ludzi można tu spotkać. Kampania mówi również o tym, że choć każdy z nas ma różne doświadczenia, motywacje i marzenia, to łączy nas niespotykane poczucie odpowiedzialności - zarówno za siebie, jak i za środowisko - dodaje Magda Dybska-Tabor.

Spot z udziałem pracowników emitowany jest na YouTube. Działania komunikacyjne prowadzone są również na oficjalnych profilach Danone – na Facebooku (PracawGrupieDanone) i Linkedin (Danone).

Kampania przygotowana została przez wewnętrzny zespół Danone odpowiedzialny za budowanie wizerunku pracodawcy. Za kreację odpowiada agencja kreatywnej komunikacji - Uszka w barszczu.

W ostatnich dniach także inne firmy rozpoczęły kampanie reklamowe z udziałem swoich pracowników. Lidl promując się jako atrakcyjny pracodawca przedstawia "Tysiące pracowników, tysiące historii". . Z kolei firma deweloperska z Trójmiasta przekonuje, że "Inpro buduje dla Ciebie".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów