Obecną kampanią Allegro wprowadza kolejne zmiany w strategii komunikacji. W 2020 roku w ramach platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz” w reklamach platformy zaczął się pojawiać charakterystyczny zwrot „Mają!”, który podkreśla, że na Allegro kupujący zawsze znajdą to, czego potrzebują. Teraz platforma promuje się hasłem „Nasz największy sklep”.
- Żyjemy, jak to się mówi, w „ciekawych czasach”. Szybko zmieniają się nasze potrzeby, wszystko dynamicznie ewoluuje, dlaczego inaczej miałoby być z komunikacją? Pójście w stronę naszego największego sklepu wydawało się oczywiste, kiedy nawet pisząc to zdanie dla Was, właśnie znajduję się w naszym największym sklepie - mówi Maciej Tardowski, executive creative director, Ogilvy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu Film „Pokój" emitowany w ramach aktualnej kampanii opowiada o wnuczce, która - widząc problemy swojego dziadka - postanawia zaoszczędzić na dostawach dzięki usłudze Allegro Smart! na coś, co jest dla dziadka istotne.

- Allegro to miejsce odwiedzane przez miliony Polaków każdego dnia. Klienci mówią o nim „Nasz największy sklep”. Znajdą tu produkty w supercenach, korzyści takie jak darmowe dostawy i zwroty, najróżniejsze metody płatności, tysiące punktów odbioru czy dostawę kurierską. Zależało nam na silnym otwarciu, nowej komunikacji przy jednoczesnym pokazaniu, że Allegro jest zawsze blisko ludzi i ich potrzeb - mówi Adam Szałamacha, brand group manager Allegro. W kampanii będzie można zobaczyć także wiele innych historii. Każdy ze spotów zwraca uwagę na korzyści, jakie swoim klientom daje Allegro, np. atrakcyjna cena, szeroki wybór i wygodne dostawy.
Spoty wyreżyserował Szymon Pawlik. Moon Films odpowiadało za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponowali Wojtek Urbański i Patryk Kraśniewski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-akcje-gielda-kurs-cena-spadek,7170355948845185a ##
W czwartym kwartale ub.r. Allegro osiągnęło wzrost przychodów netto o 61,2 proc. do 1,3 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 84,8 proc. zysk netto zwiększył się ponad dwukrotnie, ze 123,9 do 260,6 mln zł.











