Inspiracją do stworzenia spotu reklamowego był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”, który od lat jest odtwarzany przez muzyków na całym świecie. Marka poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu. Nic jednak nie jest w stanie dorównać oryginałowi.
Spot emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych.

Międzynarodowa kampania Pilsner Urquell
Reklama została przygotowana w ramach międzynarodowej kampanii marki. Poza Polską objęła również Węgry. Do jej realizacji przesłuchano 50 muzyków, wykonujących w różnych, charakterystycznych dla siebie stylach, jedną z najpopularniejszych piosenek Armstronga.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piwo-lech-reklamowane-jako-zrodlo-lechend-wideo ##
Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR. Kreację przygotowała McCann Worldgroup, zakupem mediów zajął się Zenith.











