Do konkursu Chip Shop Awards można zgłaszać nie tylko reklamy wyemitowane w mediach lecz również te niezaakceptowane przez klientów oraz parodie reklam. Hasłem przewodnim konkursu jest „Kreatywność bez granic”, dlatego wśród jego kategorii są m.in. „Najlepsze plagiaty reklam”, „Najbardziej niesmaczne reklamy”, „Najlepsze remake’i reklam” czy „Najbardziej szokujący slogan”.
Uroczyste ogłoszenie zwycięzców tegorocznej edycji Chip Shop Awards nastąpi 13 czerwca w Londynie.
Marka: Daz Agencja: Studio Precept
Marka: Iran Autorzy: Romain Passelande - copywriter, Charlane Belliot - art director
Marka: Green Party Autorka: Jenna Gardner
Marka: Nikon Agencja: Company: School of Communication Arts

Marka: Monster.com Agencja: School of Communication Arts

Marka: The Labour Party Agencja: LHM Media
Marka: Tiffany & Co Agencja: Branded3

Marka: Tipp-Ex Agencja: C21

Marka: Institute of Chinese Medicene Agencja: Big Communications
Marka: Danish Frisbee Sports Union Agencja: DMJX

Marka: KFC Agencja: Big Communications

Marka: US Army Agencja: OHWA
Marka: Victoria's Secret Agencja: Aimia

Marka: Asahi Agencja: Elvis Communications











