'Hobby, które wzmocni Twój biznes'

Pod takim hasłem 4 czerwca ruszyła ogólnopolska kampania promocji golfa - PlayGolf.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii PlayGolf jest zbudowanie pozytywnego wizerunku golfa jako gry ułatwiającej nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz coraz chętniej wykorzystywanej przez firmy do budowania pożądanego wizerunku. Równie ważnym celem jest promocja profesjonalnych szkoleń golfowych pod okiem zawodowych graczy i trenerów z PGA Polska.

   

Kampania reklamująca PlayGolf obejmie swoim zasięgiem: 1200 bilbordów Strőer w całej Polsce, Radio Zet, Wprost, Manager Magazine, Onet.pl, Gazetę Prawną, Money.pl oraz Golf & Life.

Szacunkowa wartość świadczeń medialnych przekracza 2,5 mln zł.

Działania public relations zostały powierzone agencji Fama PR.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów