Hochland szykuje kampanię nowego smaku Almette Fruit

Hochland Polska planuje w lutym br. ruszyć z silną kampanią reklamową serków Almette Fruit. Działania przygotowały agencje Grasp Group, ZenithOptimediaGroup, AdComms Media i Marketing Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hochland szykuje kampanię nowego smaku Almette Fruit

Celem kampanii Almette Fruit jest inspiracja do nowych okazji na jedzenie tych serków (nie tylko do kanapki i na śniadanie), a także poinformowanie o ich nowej wersji smakowej - z morelą i wanilią.

Akcja będzie obejmować telewizję (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i kanały dziecięce), outdoor (billboardy 6x3 m i citylighty na wiatach przystankowych w 10 największych miastach), internet (bannery na wybranych portalach odwiedzanych przez kobiety) oraz prasę (najpopularniejsze magazyny kobiece). Prowadzone będą także aktywności PR w prasie i Internecie.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.

Owocowa linia Almette Fruit, obejmująca cztery różne warianty owocowe, jest dostępna w ofercie Hochland Polska od lutego 2014 roku. Wiosną ub.r. była już wspierana szeroko zasięgową kampanią reklamową (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+