Hochland Twarogowy w plastrach i krążkach wsparty kampanią (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland - plastrów i krążków. Akcję przygotowały i realizują firmy Grasp Group i ZenithOptimedia.

km
km
Udostępnij artykuł:
Hochland Twarogowy w plastrach i krążkach wsparty kampanią (wideo)

Ogólnopolska kampania, która potrwa do końca listopada br., podkreśla, że nowe segmenty serów twarogowych Hochland - plastrów i krążków - oferują naturalność i smak domowego jedzenia. Rodzina serów Hochland Twarogowych w plastrach dostępna jest w kilku wariantach smakowych: naturalnym, z chrzanem oraz z cebulką i szczypiorkiem, a także z pieprzem. Z kolei Hochland Twarogowy w krążkach oferowany jest w trzech wariantach: Naturalny - 8 x naturalny; Mix - naturalny, z cebulką i szczypiorkiem, z chrzanem; Duo - naturalny, z pieprzem.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), radio (RMF, Radio Zet, ok. 120 stacji lokalnych), outdoor (1300 nośników w 20 miastach), internet, prasę, PR oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"