Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics

Brytyjski holding reklamowy WPP zainwestował w serwis społecznościowy Tunepics, stając się właścicielem 20 proc. jego udziałów.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics

Pozwalający na dzielenie się fotografiami opatrzonymi różnego rodzaju efektami kolorystycznymi i dźwiękowymi serwis Tunepics został zaprojektowany przez Justina Cooke, byłego szefa marketingu brytyjskiej sieci handlowej Topshop. Za realizację projektu odpowiadała jednak agencja reklamowa AKQA, której właścicielem jest WPP. W wyniku gotówkowo-barterowej umowy holding stał się tym samym właścicielem 19,9 proc. serwisu.

Tunepics zostało uruchomione w ubiegłym tygodniu. Serwis działa na podobnej zasadzie co Instagram, jednak w odróżnieniu od niego publikowane fotografie można wzbogacać o efekty kolorystyczne, filtry imitujące zjawiska pogodowe, a także schematy barw odzwierciedlające nastrój użytkownika. Całość dopełnia rozbudowana baza utworów muzycznych, które można załączać do wpisów.

W pierwszej kolejności udostępniono aplikację mobilną dla iOS. Twórcy pracują już nad wersją dla Androida.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii