Honda Civic GT: Charakter czyni wojownika

W prasie trwa kampania reklamowa Hondy Civic GT. Akcję pod hasłem „Charakter czyni wojownika” przygotowały agencja reklamowa Communication Unlimited i dom mediowy Effective Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie w prasie kampania reklamowa Hondy Civic GT zachęca do pokazania światu swojego prawdziwego charakteru. W akcji pod hasłem „Charakter czyni wojownika” wykorzystywane są osobne layouty skierowane do mężczyzn i kobiet. Przekazy podkreślają, że Honda Civic GT jako samochód wyróżniajacy się spośród innych aut, wyróżnia tym samym swojego posiadacza.

grafika

Akcja rozpoczęła się pod koniec marca, obejmując dzienniki (m.in. „Gazeta Wyborcza“, „Rzeczpospolita“, „Puls Biznesu“), tygodniki (m. in „Newsweek“, „Polityka“, „Wprost“, dwutygodniki („Viva“, „Gala“, „Party“) oraz miesięczniki (m. in „Twój Styl“, „Elle“, „Zwierciadło“, „Logo“, „Playboy“, „Auto Świat“, „Focus)“. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, a za planowanie i zakupem mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"