Honor wybiera Omnicom Advertising Group do obsługi w social mediach

Omnicom Advertising Group w Polsce, pod kierunkiem zespołu DDB basket, wygrał przetarg na regionalną obsługę marki elektroniki i smartfonów Honor w social mediach.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Honor wybiera Omnicom Advertising Group do obsługi w social mediach
reklama smartfonów Honor

Za współpracę odpowiada interdyscyplinarny zespół specjalistów Omnicom Advertising Group.

Angelika Kuśnierz, CEO DDB basket komentuje:

Wygrana w przetargu to dla nas ogromna satysfakcja i dowód na skuteczność modelu współpracy w ramach OAG. Naszym celem jest tworzenie dynamicznej i angażującej komunikacji w social mediach, która realnie wspiera biznesowe cele klienta i odpowiada oczekiwaniom współczesnych konsumentów

Honor to globalny producent smartfonów i urządzeń inteligentnych.

Omnicom Advertising Group w Polsce obejmuje agencje DDB, DDB basket i TBWA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska