House of Asia powierza obsługę agencji H2O Creative

Agencja H2O Creative nawiązała współpracę z marką House of Asia. W jej ramach odpowiada za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii pozycjonowania marki na polskim rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
House of Asia powierza obsługę agencji H2O Creative

Współpraca obejmie przygotowanie: strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, key visuali oraz kampanię w telewizji, internecie i social mediach. Dodatkowo agencja na potrzeby projektu przeprowadziła profesjonalną sesję zdjęciową i filmową.

Celem działań agencji jest stworzenie ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy.

Agencja została wyłoniona na podstawie rekomendacji. Firmy nie podają, jak długo będą współpracować.

- House of Asia to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy ogromną potrzebę komunikacji do nowej grupy odbiorców, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku. Szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Wierzymy, że wspólnie uda nam się na nowo zbudować atrakcyjność marki i wzmocnić jej pozycję - podkreśla Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu.  

House of Asia to specjalistyczne serie pozwalające na własnoręczne przygotowanie przysmaków kuchni: japońskiej, tajskiej i chińskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"