Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez producenta soczewek okularowych Hoya i Seiko.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

Ogólnopolska kampania „Wzrok OK” ma zachęcić Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalisty.

Spot kampanijny będzie emitowany m.in. na platformach VOD, YouTube. Kampania będzie też wspierana intensywnie działaniami social media i PR.

Pierwsza faza kampania edukacyjnej „Wzrok OK” potrwa przez dwa miesiące, w lutym i w marcu. W tym czasie, na stronie MamWzrokOK.pl użytkownicy znajdą ciekawe, merytoryczne publikacje oraz wyszukiwarkę salonów optycznych.

Kampanię przygotowała agencja On Board Think Kong, Produkcją spotu zajęło się studio Panato, postprodukcją Maciej Adamczyk / Madhouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów