HP finalizuje przejęcie firmy 3Com Corporation

HP poinformował o zakończeniu procesu przejęcia firmy 3Com Corporation. Uzgodniona cena wynosi 7,90 USD za akcję, a wartość przedsiębiorstwa jest szacowana na 2,7 mld USD.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

HP zintegruje produkty z zakresu przełączników, routerów oraz rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa firmy 3Com z dostępnymi na rynku produktami HP ProCurve, tworząc w ten sposób kompleksową ofertę dla klientów. Dzięki globalnemu zasięgowi HP, rozszerzona oferta pozwoli na rozwój  infrastruktury konwergentnej HP (HP Converged Infrastructure), która opiera się na integracji serwerów, pamięci masowej, urządzeń sieciowych, funkcji zarządzania, ośrodków i usług. W rezultacie klienci zyskają możliwość uproszczenia posiadanych sieci, wdrażania infrastruktury sieciowej łączącej brzeg sieci z siecią rdzeniową przedsiębiorstwa oraz udoskonalenia funkcji świadczenia usług informatycznych.

Przejęcie firmy 3Com umożliwi poszerzenie oferty HP w zakresie przełączników Ethernet i routerów oraz znacznie wzmocni pozycję przedsiębiorstwa w Chinach. Ponadto firma 3Com wnosi do HP rozwiązania pozwalające na wzmocnienie zabezpieczeń sieciowych — produkty TippingPoint. Dzięki tej współpracy HP może udostępnić jedną z najszerszych na rynku ofert rozwiązań sieciowych, która zaspokoi bieżące, a także przyszłe potrzeby klienta.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii