Hasło przygotowanej lokalnie przez agencję reklamową Publiciskreacji brzmi: "Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet pogodzinach!". Przekaz kierowany jest do właścicieli małych iśrednich firm.
W kreacji widzimy drukarkę HP LaserJet P3005 w pełnej gotowości,która drukuje o każdej porze, szybko - z prędkością 33 stron naminutę i niezawodnie, tworząc przy tym efektowne dokumenty orozdzielczości 1200 dpi. "Jeśli chcesz wybrać urządzenie doskonaledopasowane do Twojego biznesu wybierz HP" - zachęca reklamaprasowa.
Kampania reklamowa HP obejmie prasę: m.in. Rzeczpospolita,Newsweek, Forum, PC World Komputer, Next, Forbes, Gazeta Wyborcza.Formy internetowe będzie można zobaczyć m.in. na następującychportalach: Onet.pl (dział Firma oraz Internet i Komputery),Gadu-Gadu.pl, Gazeta.pl (dział Gospodarka).

Media zaplanował i kupił dom mediowy Optimedia wraz z ZEDDigital - departamentem mediów interaktywnych grupyZenithOptimedia.
Kampania potrwa od 8 października 2007 do 31 stycznia 2008roku.
Kampania - Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawetpo godzinach!
Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Katarzyna Mirowska - Commercial Market Manager
Agencja: Publicis
Client Service:Dagmara Gadomska - Account SupervisorOlga Pilarczyk - Account Executive
Kreacja:Albina Horbaczewska - Art DirectorMałgorzata Wójcicka - Art DirectorKonrad Mędrzecki - Copywriter
Produkcja:Robert Marciniak - Production Manager
Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: 8 października 2007 r.











