Huawei Cloud nowym klientem Ogilvy PR

Do grona klientów Ogilvy PR dołączyło Huawei Cloud Polska, oferujący rozwiązania chmurowe. Agencja odpowiada za kampanię wprowadzającą markę na polski rynek, budowanie jej świadomości i dbanie o wizerunek firmy w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Huawei Cloud nowym klientem Ogilvy PR

Do zadań Ogilvy PR należy m.in. tworzenie treści kluczowych materiałów marki Huawei Cloud Polska, przygotowanie kampanii produktowych, wsparcie w kształtowaniu i egzekucji strategii komunikacji oraz działań wizerunkowych marki. Ponadto agencja odpowiada za pozycjonowanie ekspertów w mediach, a także realizację oraz obsługę strony internetowej marki Huawei Cloud Polska.

- Dziś wkraczamy z naszymi usługami everything as a service na polski rynek, co oznacza dla biznesu szansę rozwoju poprzez transformację cyfrową opartą na konkurencyjnych rozwiązaniach chmurowych, które będziemy mogli przybliżać naszym klientom i partnerom, zapraszając ich do globalnego ekosystemu Huawei Cloud - mówi Witold Walczak, country director w Huawei Cloud.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5g-przetarg-t-mobile-orange-plus-play-huawei-mapa-zasiegu ##

Za działania dla nowego klienta odpowiada Katarzyna Danił, senior account executive, a zespołem po stronie agencji kieruje Ewa Zambrzycka-Rozner, account director, na co dzień zajmująca się strategiczną obsługą klientów, zarządzaniem zespołami i dalszym rozwój portfolio agencji.

Poszerzenie współpracy z marką Huawei to kolejny sukces zespołu brand PR Ogilvy PR - w czerwcu br. Huawei CBG Polska przedłużyło współpracę z agencją w ramach prowadzenia kompleksowej komunikacji produktowej.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa