ReZi reklamuje nowy smartwatch Huawei

Niedługo po światowej premierze urządzeń, która odbyła się na początku maja w Dubaju, polski oddział Huawei CBG ruszył z kampanią promującą nową odsłonę smartwatcha premium z rodziny Huawei Watch 4 Pro. Twarzą kampanii w Polsce jest Remigiusz Wierzgoń znany jako „ReZi”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ReZi reklamuje nowy smartwatch Huawei

Działania wspierające wejście na polski rynek wersji Space Edition obejmują różnorodne kanały i narzędzia marketingowe.

Kulminacyjnym punktem działań komunikacyjnych jest kampania telewizyjna, która wystartowała 13 maja i potrwa do końca miesiąca. Jej uzupełnieniem są rozbudowane działania w kanałach social media w kooperacji z influencerami, nośniki OOH i digital OOH oraz wspierające je komunikacja PR i marketing cyfrowy. Pierwszoplanową postacią kampanii Huawei Watch 4 Pro Space Edition, w tym działań z zakresu influencer marketingu, jest Remigiusz reZi Wierzgoń.

Równolegle do działań marki realizowana jest także kampania telewizyjna z siecią Media Expert oraz komunikacja wspierająca premierową sprzedaż Huawei Watch 4 Pro Space Edition, przy aktywnym wsparciu partnerów biznesowych firmy – sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x‑kom oraz Allegro, a także operatorów sieci: Plus, T‑Mobile i Orange.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzorowała agencja Ogilvy PR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji