Waterdrop ogłosiło zamknięcie rundy inwestycyjnej, w wyniku której ambasadorem oraz inwestorem marki został polski, utytułowany tenisista Hubert Hurkacz. Współpraca ta ma podkreślać również zaangażowanie Waterdrop w świat tenisa - firma jest oficjalnym partnerem turniejów ATP.
- Bardzo cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z tak wybitnym sportowcem, jakim jest Hubert Hurkacz. To wzór do naśladowania zarówno na korcie, jak i poza nim. Dodatkowo możemy pochwalić się rozpoczęciem współpracy z innymi czołowymi zawodnikami ATP oraz WTA. Jest to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że tak znaczące postacie ze świata tenisa decydują się na wspieranie naszej misji. To potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w promowanie zdrowego i zrównoważonego nawadniania się znajduje poparcie w autentycznych wartościach naszych partnerów, którzy podzielają nasze ideały - powiedział CEO Waterdrop, Martin Donald Murray
Marka Waterdrop zwraca szczególną uwagę na promowanie zarówno prawidłowego nawadniania się, jak i konieczność wyeliminowania plastiku z codziennego użytku. Nowi ambasadorzy i inwestorzy marki, którymi są gwiazdy tenisa: Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie, aktywnie wspierają tę misję, dążąc do zmniejszenia ilości odpadów plastikowych w branży tenisowej i promowania zdrowego stylu życia globalnie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/novak-djokovic-waterdrop-reklama-butelki-zwrot,7169717984876161a ##
Obecnie marka Waterdrop dostępna jest w ponad 20 000 punktach sprzedaży na świecie. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Firma wprowadza też butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.











