W najnowszej reklamie spotykamy ojca odbierającego swoją córkę ze szkoły, który podczas próby rozwiązania zadania domowego, przypomina sobie o konieczności ubezpieczenia samochodu. Zarówno w jednym, jak i w drugim, ostatecznie pomaga mu Hubert Urbański.
- W natłoku codziennych zadań łatwo zapomnieć o obowiązkowym ubezpieczeniu komunikacyjnym, którego wybór może być czasochłonny i często bywa także skomplikowany. Dlatego jesteśmy blisko naszych Klientów, aby maksymalnie uprościć im ten proces. Dzięki transparentności i szerokiej gamie usług nasz klient może w kilka minut porównać i kupić online idealnie dopasowaną do swoich potrzeb polisę. Ponadto płatność, może być rozłożona na wygodne raty. – komentuje Michał Gołota, brand manager Rankomat.

Kampania obejmuje telewizję, online i działania w social mediach. Pierwsze jej efekty są widoczne w mediach i sieci od 14 lutego Spot jest dostępny także na kanale YouTube porównywarki.
Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker i domem produkcyjnym Papaya.











