Hugo Boss wybrał MPGI

Dom mediowy Media Planning Group International (MPGI) zajmie sięobsługą wartego 35 milionów funtów globalnego zlecenia odprodukującej odzież i perfumy niemieckiej firmy Hugo Boss.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zlecenie obejmuje planowanie i zakup mediów. W pokonanym poluMPGI zostawił Mediaedge:cia, MindShare oraz PHD - informuje serwisBrand Republic.

Do tej pory na swoim krajowym rynku Hugo Boss korzystał z usługPHD Germany, ale teraz całe planowanie i zakup mediów przejdzie podskrzydła MPGI. Dom mediowy nie będzie się zajmował obsługą markiperfum Hugo Boss, którą prowadzi firma Procter & Gamble.

W Wielkiej Brytanii większość z 4 milionów funtów nakładówreklamowych marki poświęcona jest na promocję w czasopismachilustrowanych o modzie.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"