Huraganowa Barbara w kampanii Valused (wideo)

Rozpoczęła się kampania preparatu uspokajającego i nasennego Valused. Działania przygotowały i koordynują firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios i No Label.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Huraganowa Barbara w kampanii Valused (wideo)

Koncepcja kreatywna kampanii opiera się humorystycznym skojarzeniu, że nazwy huraganów pochodzą od ludzkich imion.

Bohaterką spotów jest zatem Huraganowa Barbara, która „nawiedza” miasto i swoje mieszkanie, powodując po drodze wiele zniszczeń. Z pomocą przychodzi jej jednak Valused.

Spoty emitowane są w głównych stacjach TV (TVP1, TVP2, Polsat i TVN) oraz stacjach tematycznych.

Za kreację spotów odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, ich produkcją zajęła się Alvernia Studios, a postprodukcją - No Label.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu