Hypermedia dla marki Lenor

Agencja interaktywna Hypermedia jest autorem najnowszej kampaniiinternetowej oraz serwisu dzikanatura.pl dla marki Lenor (Procter&Gamble). Działania reklamowe związane są z launchem nowegowariantu zapachowego - Lenor Jungle Freedom (linia LenorAromatherapy).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii reklamowej jest poinformowanie o najnowszymprodukcie z linii Lenor Aromatherapy oraz budowa świadomości nowegowariantu zapachowego wśród konsumentów.

Pod adresem dzikanatura.pl dostępna jest stronateaserowa poświęcona Lenor Jungle Freedom. Pod koniec lipca ruszyspecjalny, internetowy konkurs dla konsumentów oraz zupełnie nowastrona WWW.

- Motywem przewodnim konkursu będzie możliwość dodawania przezinternautki własnego opowiadania, powiązanego z wybranym elementemroślinnym. W ten sposób tworzyć się będzie dzika roślina Lenora. Imwięcej internautek wpisze swoją odpowiedź, tym wyższa i bujniejszabędzie nasza roślina - mówi Ewa Kreliszyn, art director w agencjiHypermedia - Przewijając stronę w górę, internautki będą sięprzemieszczać wyżej, a towarzyszyć temu będą efekty dźwiękowe,które mają na celu oddanie klimatu dżungli.

Działania reklamowe, które przebiegają pod hasłem: "Lenor JungleFreedom wyzwoli Twoją dziką naturę", skierowane są przede wszystkimdo kobiet świadomych swojego wyglądu, dbających o siebie iaktywnych zawodowo.

Internetowa kampania reklamowa obejmie swym zasięgiemnastępujące serwisy: Onet.pl, Gadu-Gadu oraz serwisy ARBO,adresowane do kobiet. Kampania potrwa do września, a wykorzystano wniej również ATL.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7