Przedstawiciele Hypermedia Isobar uzasadniają, że otwarcie oddziału agencji na Filipinach to odpowiedź na szybko rosnące zapotrzebowanie rynków azjatyckich na usługi marketingowe w mediach cyfrowych oraz popularyzację modelu worldsourcingu wśród globalnych klientów. - Dla międzynarodowych korporacji współpraca z jednym partnerem odpowiedzialnym za wdrożenia na wszystkich rynkach jest efektywniejsza niż praca z wieloma lokalnymi wykonawcami. Centralizacja produkcji interaktywnych pozwala bowiem, poza efektywnością kosztową, uzyskiwać również standaryzację, na wielu poziomach, m.in. bezpieczeństwa, skalowalności, wydajności i integralności danych - opisuje Krzysztof Andrzejczak, dyrektor zarządzający Hypermedia Isobar.
Obecnie agencja obsługuje międzynarodowo koncerny takie jak Procter & Gamble, Kellogs czy Reebok. Jest też jednym z głównych ośrodków produkcyjnych sieci Isobar, wykonującym prace dla klientów z całego świata. W przypadku firmy Kellogs strategią i kreacją zajmują się oddziały Isobar w Londynie i Paryżu, a Hypermedia odpowiada za produkcję i lokalizację na całą Europę. Ponadto ramach modelu worldsourcing agencja oferuje usługi maintenance & pperations, polegające na utrzymaniu i aktualizacji wszystkich serwisów www, aplikacji na Facebooka czy stron mobilnych klienta w trybie 24/7/365 we wszystkich strefach czasowych.

Hypermedia podkreśla, że specyfika rynków azjatyckich - kwestie kulturowe i językowe oraz odległa strefa czasowa - sprawia, że najlepiej pracować tam na miejscu. - Do tego skala wyzwań na tych ogromnych rynkach jest bardzo duża - dodaje Krzysztof Andrzejczak.
Oddział agencji w Manili na Filipinach zostanie otwarty na początku lipca. Pracę w biurze rozpocznie 15-osobowy zespół, kierowany przez Krzysztofa Szymczaka, który z Singapuru będzie odpowiadał za kontakty z głównymi klientami, oraz Piotra Skłodowskiego, zarządzającego teamem produkcyjnym w Manili.
Hypermedia zdecydowała się otworzyć swój oddział właśnie w Manili, bo jest tam dużo doświadczonych pracowników posługujących się biegle wieloma językami oraz obowiązuje wysoki etos pracy. Przy organizacji biura i rekrutacjach Hypermedia współpracuje z centralą Isobar APAC.











