Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię

Hyundai w swojej nowej kampanii reklamowej promuje modele serii i30 oraz loterię dla konsumentów. Za działania odpowiadają Opus B i Havas Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię

Rozpoczęta w kwietniu kampania promuje rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N. W ramach tej akcji przygotowano spoty w telewizji. Kampania pojawi się także w mediach digitalowych. Działania potrwają do końca miesiąca. Dla modelu i30 N zaplanowano dodatkowo aktywacje sponsoringowe.

Na początku kwietnia ruszyła także specjalna loteria Hyundai – Wielka Loteria Jazd Testowych, która potrwa do końca września. Spośród osób, które w tym czasie odbędą jazdę testową w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: trzech podwójnych wycieczek do Korei, trzech podwójnych wyjazdów na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) Niemiec, sześciu samochodów na rok oraz bonów paliwowych.

Loteria będzie komunikowana w spocie telewizyjnym oraz na kreacjach digitalowych. Za lokalizację spotu TV i przygotowanie bilboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"