Prowadzona obecnie kampania Hyundaia i30 reklamuje jego specjalną wersję World Cup przygotowaną w związku z trwającymi mistrzostwami świata w piłce nożnej, które sponsoruje ta marka. Auto w standardowym pakiecie wersji World Cup jest wyposażone m.in. czujniki parkowania, klimatyzację, aktywne zagłówki i komputer pokładowy, objęte 5-letnią gwarancją bez limitu kilometrów i 5-letnim bezpłatnym ubezpieczeniem assistance oraz dostępne w promocyjnej ofercie cenowej i kredycie 50/50. Kreacja kampanii reklamowej Hyundaia i30 World Cup jest oparta na haśle „Zwycięstwo dla każdego!” i nawiązaniach do mundialu.
Akcja – rozpoczęta pod koniec maja – obejmuje radio (rozgłośnie ogólnopolskie), prasę (dzienniki i tygodniki ogólnopolskie), internet (serwisy motoryzacyjne i ogólnoinformacyjne) oraz salony dealerskie Hyundaia (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy lipca – przygotowały agencje ChocolAd i Instytut Rozwoju Reklamy, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.












