„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)

Pod hasłem „I kto tu jest sprytnym kotem?” Nestle Polska rozpoczęło kampanię reklamową marki karmy dla kotów Felix (Purina). Za jej realizację odpowiadają McCann Warsaw i MEC.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
„I kto tu jest sprytnym kotem?” - nowa kampania marki Felix (wideo)

W kampanii promowany jest najnowszy produkt, Felix Senations Crunchy - jest to połączenie mokrej karmy z suchą, chrupiącą posypką.

30 sekundowy spot reklamowy promujący nowość jest emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVN i Polsat. W celu wzmocnienia kampanii spot będzie również dostępny na platformie internetowej YouTube. Zaplanowane są także samplingi w wybranych sklepach na terenie całego kraju.

Za adaptację spotu reklamowego na polski rynek odpowiada agencja McCann Warsaw. Z kolei za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały